fredag 7 december 2012

Bloggen möter.....

Pär holmberg som de flesta vet ska åka utomlands och därför missar Bälinges återkomst i division 3. Vi på bloggen ställde ett par frågor samt bjöd på lite tårta som tack för de här åren som Pär varit med i Bälinge.

Hej! Varför blir det ingen fortsättning i Bälinge IF 2013?
Jag citerar ett gammalt djungelordspråk: "När Maradona kallar, då kommer man". Jag ska alltså till Argentina ett år gör att dricka vin, äta kött och troligtvis bli fet. 


Är det inte lite extra tungt att lämna nu när det blev avancemang till div 3?
Givetvis extra tungt, men jag känner att jag lämnar laget i trygga händer. 



Kommer ni att komma tillbaka till uppsala och Bälinge?
Alla vägar leder till Bälinge sägs det, något annat vore konstigt.



Vad kommer du att sakna mest med att lämna Uppsala och Bälinge?
Jag tänkte säga lagfesterna men då mina minnen från dessa (som jag inte sovit bort hemma hos Jon) är luddiga, så säger jag istället alla sköna människor i laget. Väldigt många olika människor som ändå drar åt samma håll. Något som slutade med en serieseger. 



Vad kommer ni att minnas mest från tiden i Bälinge?
Ja från förra frågan kan den smarte lista ut att det inte är lagfesterna. Det är såklart alla människor, den sköna stämningen, alla träningsläger och alla vinster hemma på borgen. Affe som lurade hit mig en gång i tiden ska nämnas med. Följande låtar får tala för resten av mina minnen: "Friends in need - Alla vi, GES - Stanna världen en stund, Avicii - Levels, Bo Martin Erik Eriksson (better known as E-type) - Life och John Denver - Country Roads (Med valfri text, helst frekvent innehållandes ett ord som slutar på "bro").



Några sista ord ni vill hälsa till grabbarna och Bälinge IF?
Tjääääääääna 


Vi önskar Pär Holmberg ett härligt äventyr med fina minnen och hoppas han dyker upp i Bälinge igen i framtiden


//Olsson möter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar