fredag 7 december 2012

Första nyförvärvet inför säsong 2013

eller hemvändare, ni får kalla det vad ni vill, men förstärkning är det verkligen i mina ögon. Personen vi talar om är Anders Jobs.

Anders Jobs under nollningen i höstast


Välkommen tillbaka Anders

Tack!



Vart har du varit de senaste åren?


Jag har varit ute på äventyr de sista åren. Har satt mina fötter i tio nya länder 

och då räknar jag inte Norge som ett av dessa, det är inte direkt ett äventyr


Hur känns det att vara tillbaka i Bälinge IF?


Det känns otroligt bra att vara tillbaka. Särskilt kul är att Degen och Borg 

håller igång fortfarande, det hade man kanske inte trott.

Vad är du för en spelartyp?

Min spelartyp kan väl närmast liknas vid en klassisk tia även om jag ofta har en tendens att 

droppa lite längre ned i banan för att hämta boll. Sen vet ju alla som sett mig under hösten 

att skottet inte håller måttet för en tia... än.

Du och Filip elfberg var ju ett omtalat duo under era ungdomsår i Bälinge, kan vi förvänta oss något liknande säsong 2013?


Om vi Filip och jag står på planen samtidigt så har ni definitivt något att se fram emot. Han 

har som sagt var tidigare åtnjutit smörpassningar från min högerfot. Återstår att se vilket

position "Frippster" spelar på nästa år.

Vem lånar du helst inte ut bilen till i laget och varför?


Jag skulle ju definitivt inte låna ut bilen till Stjernling, han är ju bara grabb och surrar lite 

för mycket för sitt eget bästa ibland. Fokus på vägen du vet..


Vem i laget går du helst på dejt med?

En dejt med G vore väl inte helt fel. Han är ju så himla mysig och kramgo. Kanske en latte 

på Café Linné hörnan?

Vem är snålast i laget?


Det är en hårfin gräns mellan att vara ekonomisk och snål, men ja, jag svarar Filip Elfberg 

utan att dra in hans kanske inte alltför charmiga smeknamn "Ove".




Vi på bloggen önskar Anders lycka till och hoppas han kommer trivas. Vill samtidigt be om

ursäkt för att detta inlägg kanske inte blev det snyggaste, men hoppas ni har överseende 


med det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar