torsdag 8 mars 2012

Mats Olsson hemma hos herr Kanjo

Idag fick jag bege mig ut på landet, då herr Kanjo bor i Storvreta. Tydligen ska Bälinge vara rena storstaden om man jämför de två byarna med varandra. Vi beslöt iallafall att träffas på ICA Solen där Kanjo skulle möta upp mig, och till min förvåning fick jag sätta på en ögonbindel, då det var mycket hemligt vart Kanjo bodde.
Väl hemma hos kunde intervjun sätta igång......
Kanjo klädd för våren inför intervjun

Väntar på Kanjo utanför ICA Solen                                                               

Välkommen till Bälinge IF, hur har den första tiden i klubben varit?


Den har varit oerhört bra.  Är väldigt nöjd med i stort sett allt.


Du kommer tidigare från Storvreta, vilka är de största skillnaderna mellan lagen?


Kvalité på träningarna och spelarna.


Vilka är dina styrkor som fotbollsspelare?


Mina styrkor är: Teknik, skott, löpstark.


Vad tror du om årets Bälinge?


Utan tvekan topp två i DIV 4.


Nu till lite andra frågor, vem är äldst i laget?


Jag tror att Affe är äldst i laget, men av dem som spelar är det nog Degen. Degen no offence.


Vem i laget skulle du inte låna ut bilen till?


Har ingen bil, men om vi låtsas att jag har en bil så skulle jag inte låna ut den till Lindahl eftersom han inte vet hur man kör


Vem i laget har svårast att komma i tid till träningarna?


Kan ha fel, men jag tror att det är Jonte.


Vem är lagets clown?


 Vet inte faktiskt.


Lagets mest underskattade spelare?


Jag har ingen aning om vem jag ska välja där




Fem snabba


Fredlund eller Richt?  Ingen kommentar

Bälinge-Storvreta? Båda två

Kvadraten eller skottövning?  kvadraten 

Kondition eller styrka? kombination av båda

Passa eller skjuta?  Beroende av situation




Vi tackar Alexander Kanjo för att han tog sig tid och önskar honom lycka till i Bälinge IF






Vi på redaktionen beklagar den illa valde färgen i intervjuerna. Våran hacker på tidningen har semester. Hoppas ni har överseende med detta.




//Mats Olsson Exp

5 kommentarer:

  1. Tycker Mats Olsson knäcker Bank den bättre just nu.....dax att börja agera Banks?

    SvaraRadera
  2. Tror jag måste hålla med föregående kommentar. Bank öppnade bra, men nu har Mats kommit in o dominerat

    SvaraRadera
  3. Bank den bättre gör det bra, men kanske inte så lätt när den mer erfarne Mats kliver in o dominerar. Banks måste komma med nå nytt nu, så inte Mats tar över helt

    SvaraRadera
  4. Kom igen nu Banks!! Ge oss aftonbladet-fans nått att vara stolta över

    SvaraRadera
  5. Inte så mycket att göra, allt jag är bra på har jag lärt mig av Mats. Han är en nivå över mig tyvärr. Jag får helt enkelt se och lära utav Mats några år till innan jag är där...

    SvaraRadera