måndag 23 april 2012

Ny tid imorgon

Imorgon blir det ingen träning på Stenhagens IP utan vi kommer att leverera toapapper istället för att sedan dra på oss joggingkläder/skor för att ta en löptur under Borgens vingar.

Samling 18:00 klubbhuset vid Bälinge IP (Meddela frånvaro som vanligt)
Efter leveransen utav toapappret kör vi en löprunda (ca 45 min).

Jag kommer inom kort lägga upp lite info om de senaste matcherna och lite intressant info och tippning inför premuären utav serien nästa helg.

Jag vill också passa på att tack Niva för det fina arbetet med layouten såhär långt, du har verkligen öga för design.

Sist vill jag påminna alla som inte lämnat in målsättningslappen att göra detta snarast möjligt.

// Bank den bättre

2 kommentarer:

  1. Vad var det för fel på den gamla designen? Den kändes mer som Bälinge ;)

    SvaraRadera
  2. Menar nog att det kan vara kul med förändringar. Och jag tyckte inte det var så mycket Bälinge över den. Såg ut som en orm i bakgrunden. Haha!

    SvaraRadera