tisdag 24 juli 2012

träning nr 2

Dagens träning var ganska lik gårdagens med en passningsövning och mycket spel, fast på större ytor idag. Fortfarande är det mycket felpass, men det tar sin lilla tid. 


Avslutningsvis var det löpning vilket kan behövas efter5-10kg plus på grillmat och massa bea.


Bild tagen på en spelare i omklädningsrummet efter träningen. Grillmat är gott men farligt, speciellt med alla beasås. Men en ledtråd till vem killen på bilden är... "Kapten" 
Gissa i "kommentarer" gärna

Nått som bör noteras var Borgens hjärnsläpp i duschen då han tog med sig deodoranten in i duschen istället för schampot. När Kellgren var snabb att påpeka det vände han genast om och hämtade schampot istället.

Nästa träning nu på tors kl 19.00. Hoppas ännu fler dyker upp då.

Till sist. Ta med er 100 kr till degen. Ni vet vilka ni är och Mats behövde inte betala sa Degen idag.

4 kommentarer:

  1. Om man ska gå på ledtråden så måste det ju vara Degen? Fast ska jag gå på hur magen ser ut, så tänker jag Filip. Har jag rätt eller fel?

    SvaraRadera
  2. Måste vara Borgen. Ser inte ut som min spegelbild...

    SvaraRadera
  3. Kaptenen? =Captain Morgan vilket borde sammankopplas med Brandebo. Så min gissning är Herr Brandebo. =)

    SvaraRadera
  4. Det är ju solklart Borgen även om överarmarna ser lite för stora ut för att vara hans...

    SvaraRadera